Концепція

  Концепція "Телеком Клубу".
Дозвольте представити вам "Телеком Клуб" - київську міську громадську організацію, що являє собою об'єднання лідерів провідних компаній, які працюють на ринку телекомунікацій та інформаційних технологій України.

Членами Клубу можуть стати лише ті професіонали телекомунікаційної галузі, які приймають рішення або безпосередньо впливають на їх прийняття на підприємствах-учасниках галузевого ринку.

Мета діяльності Клубу полягає у створенні підгрунтя для плідної співпраці його членів шляхом забезпечення неформального ділового спілкування. Щомісячні засідання Клубу не мають на меті прийняття конкретних рішень, але шляхом багатосторонніх дискусій та живого спілкування дозволяють керівникам галузі з'ясувати позиції різних сторін та знайти шляхи вирішення складних питань галузевої політики.

Діяльність "Телеком Клубу" сприяє створенню цивілізованого конкурентного середовища, адже вона дозволяє керівникам компаній, що є конкурентами у тій чи іншій сфері, спілкуватися без усіляких перешкод. На нинішньому етапі діяльність Клубу переходить у сферу формування галузевої політики, визначення напрямків розвитку галузі та лобіювання інтересів телекомунікаційної спільноти у взаємодії з органами державного управління та міжнародними організаціями.

У Клубі представлене керівництво державних підприємств галузі, оператори зв'язку, постачальники обладнання, політичні діячі, представники галузевої науки, банківських структур, аудиторських, інвестиційних та страхових компаній тощо.

Робота "Телеком Клубу" перш за все направлена на створення єдиної згуртованої спільноти людей, які працюють над розбудовою телекомунікацій України. Сутність його діяльності відображено у девізі Клубу: "Єднання заради успіху".


Історія "Телеком Клубу".
Історія "Телеком Клубу" почалася влітку 1998 року, коли за ініціативою Олега Шевчука пройшло його перше засідання. Тоді, зібравшись разом, лідери провідних компаній та державних структур зв'язку запровадили традицію відвертого спілкування між учасниками телекомунікаційного ринку.

Перспективи та можливості такого спілкування не усіма були сприйняті відразу, але з кожним наступним засіданням серед членів нашого зібрання поступово напрацьовувався його стиль, який пізніше визначив клубну етику. Кожне наступне засідання ставало більш репрезентативним. Поряд з операторами зв`язку тут були вже і виробники засобів зв`язку, представники науки та профільного комітету парламенту. Також приєдналися наші іноземні колеги та керівники спільних підприємств. Клуб об`єднав представників повного спектру телекомунікацій, на його засідання приїздили керівники компаній з інших міст України. Клуб здобув репутацію солідного закладу, в якому у неформальній атмосфері можна обговорити проблеми, обмінятися досвідом, об`єднати зусилля у вирішенні спільних завдань та просто відпочити.

Довівши доцільність свого існування, "Телеком Клуб" пройшов державну реєстрацію та отримав статус Київської міської громадської неприбуткової організації. Реєстрація стала приводом для розробки та затвердження клубної символіки. Клуб має власний герб, прапор, почесні знаки причетності до Клубу та клубні значки, виконані за всіма правилами геральдики.

Наступним кроком у створенні клубної атрибутики стало видання "Часопису "Телеком Клубу", клубного друкованого видання, що значно розширило можливості спілкування та обміну інформацією серед членів Клубу. Розповсюджуване виключно серед них, це видання дозволяє дізнатися про новини "Телеком Клубу", а також події корпоративного та особистого характеру в житті його членів. Доповнив скарбницю клубних досягнень і Річний Звіт, який було видано з нагоди першої річниці державної реєстрації Клубу у квітні 2002 року. Зараз іде активна підготовка другої редакції цього цікавого та інформативного видання.

Зайнявши виключні позиції у житті української телекомунікаційної спільноти, "Телеком Клуб" почав виходити на міжнародну арену. Виїзні засідання Клубу відбулися у місті Ганновер, Німеччина у 2000 та 2001 роках. Час і місце проведення засідань було визначено виставкою СеВІТ 2000 та 2001 - найбільшим всесвітнім форумом зв'язку та інформаційних технологій. На виставці український телеком було представлено не тільки окремим стендом, а й унікальним у світовій практиці зібранням лідерів галузі, згуртованим у товаристві "Телеком Клубу". У засіданнях із задоволенням брали участь представники галузі телекомунікацій та інформаційних технологій з різних країн.

Весна 2001 року була ознаменована ще одним видатним проектом "Телеком Клубу" - експедицією в Гімалаї. Виснажлива подорож у тяжких умовах високогір'я згуртувала учасників проекту та надала клубному життю нового виміру.

Практика проведення виїзних засідань Клубу розповсюджена і в межах України - влітку засідання відбуваються у мальовничих передмістях Києва, а у 2001 році було проведено засідання у Харкові.

З плином часу діяльність Клубу постійно розширюється, разом з тим поповнюються лави його членів. На український ринок виходять нові компанії, а деякі, навпаки, призупиняють свою діяльність. Зібравши цілком репрезентативну спільноту лідерів галузі зв'язку та інформаційних технологій, "Телеком Клуб" залучає до своїх лав також і представників інфраструктурних ринків, діяльність яких пов'язана з телекомунікаційним сектором. Так, членами та гостями Клубу є представники аудиторських фірм, банків, страхових компаній, інвестиційних фондів тощо.

Разом із зростанням кількісного складу та поширенням сфери впливу організації, адміністрацією та членами "Телеком Клубу " проводиться робота по зміни її функції - з місця зустрічі та спілкування лідерів галузевих компаній Клуб перетворився на організацію з більш складними та відповідальними функціями формування загальної галузевої політики, етики конкурентного середовища та лобіювання інтересів учасників Клубної спільноти у стосунках з законодавчою та виковчою гілками влади. Популярність Клубу незмінно зростає. Доказ тому - жива зацікавленість, що її виявляють до нас іноземні телекомунікаційні компанії, які вважають, що знайомство з українським ринком зв`язку можна починати з "Телеком Клубу".

Знак "Телеком Клуб".
Знак виконано за технологією виготовлення нагород. Він складається з декількох елементів. При виготовленні знака застосовується декілька технологій металообробки. Матеріали виготовлення - латунь та мідь з гальванічним покриттям нікелем та золотом. Фарбування проводиться гарячими емалями та акриловими двокомпонентними барвниками. Знак виконано у три рівня.


Золотий нагрудний знак "Телеком Клуб".

Багатофункціональний знак, який може бути використано як знак або елемент кріплення на краватку. Знак виконано за ювелірною технологією. Матеріали виготовлення - золото двох кольорів
(проба №585).


Посвідчення члена Клубу.
Посвідчення виконане з натуральної шкіри. Обробка шкіри проводиться з урахуванням специфіки застосування.


Футляр для комплекта.
Футляр для комплекта виконано зі шкіри, аналогічної тій, що використовується при виготовленні посвідчення. Ложемент виконано з оксамиту. Кришка футляру всередині покрита гофрованим шовком білого кольору.






Пошук



© Телеком Клуб 1998-2009. Усі права захищені.